de Eerste Maand - Reisverslag uit Altenmarkt im Pongau, Oostenrijk van Nala Sloot - WaarBenJij.nu de Eerste Maand - Reisverslag uit Altenmarkt im Pongau, Oostenrijk van Nala Sloot - WaarBenJij.nu

de Eerste Maand

Blijf op de hoogte en volg Nala

01 Januari 2015 | Oostenrijk, Altenmarkt im Pongau

Zo, de tijd is voorbij gevlogen en ik zit alweer bijna een maand in Altenmarkt! Heel gek om nu de feestdagen zonder familie en vrienden te vieren, maar we hebben hier een heel leuk team met ski- en snowboardleraren, dus de benodigde kerst- en oudejaarsdinertjes zijn al achter de rug! Ik heb nu twee weken lesgegeven, de eerste week had ik een klein groepje van vier beginners, die aan het eind van de week met de sleepjeslift naar boven konden. Deze week had ik een groep van twaalf koters die al prima bochtjes konden maken, dus zijn we lekker met z'n allen de pistes afgescheurd! Allemaal schatjes en stiekem vind ik het toch wel een beetje jammer dat je elke week weer een nieuw groepje krijgt! Een dag hier begint om ongeveer half 9 bij de skischool waar we de Kinderwiese opbouwen, daarna geven we les van half 10 tot 3 uur, met anderhalf uur pauze tussendoor en dan rollen we door naar de Après-Ski. Afgelopen zaterdag zijn mijn ouders, broertje en vrienden aangekomen in Flachau, een dorpje naast Altenmarkt. Heel leuk om ze weer te zien en ook héél fijn dat ze écht brood, echte kaas, echte kussens, echte dekens en knakworstjes mee hadden! Daar werden we erg gelukkig van. Vanavond en morgen krijgen we weer bezoek, dus eigenlijk alleen maar gezelligheid hier! Ik zal snel weer iets laten weten, heel veel liefs uit Oostenrijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nala

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 3761

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 15 April 2015

Skilerares in Oostenrijk!

Landen bezocht: